Již v únoru dostali žáci šestých ročníků v rámci předmětu Pracovní činnosti dlouhodobý úkol - pozorování přírody a dokumentování nástupu jara.
Tento úkol měl otestovat jejich trpělivost, tvořivost a cit. Zároveň je měl také přimět vstát od počítače a protáhnout alespoň trochu tělo v době distanční výuky. Také se měli žáci naučit či zdokonalit ve vytváření prezentací.
Myslím, že některým se zadání podařilo splnit do puntíku (viz např. Karolína S., Barbora P., Veronika P., Adéla M., Karolína S.).(PŘI)
Nechť si duben sebelepší bývá, ovčákovi hůl přec jen se zasněžívá.
Na Petra mučedníka je dobře vysazovat zelí na pole.
Při "virtuální prohlídce školy" se můžete projít chodbami a učebnami, nebo si otevřít konkrétní místa která vás zajímají jako tělocvična nebo školní jídelna.