Již v únoru dostali žáci šestých ročníků v rámci předmětu Pracovní činnosti dlouhodobý úkol - pozorování přírody a dokumentování nástupu jara.
Tento úkol měl otestovat jejich trpělivost, tvořivost a cit. Zároveň je měl také přimět vstát od počítače a protáhnout alespoň trochu tělo v době distanční výuky. Také se měli žáci naučit či zdokonalit ve vytváření prezentací.
Myslím, že některým se zadání podařilo splnit do puntíku (viz např. Karolína S., Barbora P., Veronika P., Adéla M., Karolína S.).(PŘI)
V březnu prach a v dubnu bláto - sedlákovi roste zlato.
Velký pátek deštivý - dělá rok žíznivý.
Při "virtuální prohlídce školy" se můžete projít chodbami a učebnami, nebo si otevřít konkrétní místa která vás zajímají jako tělocvična nebo školní jídelna.